GEBRUIKERS

VERIDIEPING:

0

2

3

1 2 3 4 5 6 7 8 9 10 11 12 13 14 15 16 17 18 19 20 21 22 23 24 25 26 27 28 29 30 0

BEUK

VERD

K#

NAAM

west

0

2

Markt Centraal


Van Markt Maal (buurtmaaltijd) elke eerste zondag van de maand tot Markt Kabaal, in ieder geval elke zondag in de vorm van live muziek.
Markt Centraal is er voor iedereen!

west

0

4

Markt Centraal

Van Markt Maal (buurtmaaltijd) elke eerste zondag van de maand tot Markt Kabaal, in ieder geval elke zondag in de vorm van live muziek.
Markt Centraal is er voor iedereen!

Voor meer informatie, klik hier.

west

0

6

Markt Centraal

Van Markt Maal (buurtmaaltijd) elke eerste zondag van de maand tot Markt Kabaal, in ieder geval elke zondag in de vorm van live muziek.
Markt Centraal is er voor iedereen!

Voor meer informatie, klik hier.

west

0

8

Markt Centraal

Van Markt Maal (buurtmaaltijd) elke eerste zondag van de maand tot Markt Kabaal, in ieder geval elke zondag in de vorm van live muziek.
Markt Centraal is er voor iedereen!

Voor meer informatie, klik hier.

west

0

12

Serieuze Zaken

Galerie Serieuze Zaken door Rob Malasch.
https://serieuzezaken.art/news/

west

0

14

Agora Solutions

We willen ervoor zorgen dat alle “ocean farmers” de mogelijkheid hebben om efficiënte en verantwoorde beslissingen te nemen. Daarom creëren we op data gebaseerde oplossingen voor complexe mariene omgevingen.

Voor meer informatie, klik hier.

west

0

16

Lelani Lewis

Lelani Lewis is een inspirerende voedselinnovator uit Zuid-Londen met Grenadiaanse en Ierse roots. Ze is gefascineerd door de diversiteit van de Caribische keuken en wil een platform creëren om dit te laten zien. Met haar levendige benadering van voedsel brengt ze mensen samen en eert ze de culinaire tradities van haar voorouders. Ze laat zich inspireren door de rijke geschiedenis van de eilanden en de impact van voedsel op cultuur.

Voor meer informatie, klik hier.

west

0

18

Dutch Graffiti Library

De eerste plek in Europa over de geschiedenis van de graffiti cultuur.

Voor meer informatie, klik hier.

west

0

22

Freshland | Uw horecagroothandel!

Freshland koopt in via de veiling vandaar onze scherpe prijzen
Freshland heeft haar wortels in de Horeca liggen en weet als geen ander dat de kwaliteit van de versgroepen het succes bepaald. Dat noemen we “de kwaliteit die u uw gasten serveert”. Freshland wil daarin uitblinken. Om die reden is Freshland opgericht. Met zorgvuldig geselecteerde vers leveranciers wordt intensief samengewerkt. Kwaliteit, compleet assortiment, scherpe prijzen, service en klantgerichtheid. Dat zijn de ingrediënten waarmee Freshland zich op de markt weet te onderscheiden. Onze afnemers zijn ook zeer divers en bevinden zich in alle opzichten van de horeca, grootverbruikers en bedrijvenmarkt.

Wij bieden een totaalassortiment voor iedere professionele ondernemer in Food en Non-Food. Onze inkopers zijn altijd op zoek naar het beste van het beste en aangepast aan de laatste ontwikkelingen en trends. Bij Freshland staat het belang van de klant voorop. Een persoonlijke benadering met een groot gevoel voor service, daar gaan wij voor! Zoekt u een betrouwbare leverancier voor al uw producten dan verzorgen wij dat graag voor u.Kortom, Freshland kent legio voordelen voor ondernemers die kiezen voor de beste kwaliteit tegen scherpe prijzen. Informeer eens meer over wat Freshland voor uw onderneming allemaal in petto heeft!

https://freshland.nl/

west

0

24

Freshland | Uw horecagroothandel!

Freshland koopt in via de veiling vandaar onze scherpe prijzen
Freshland heeft haar wortels in de Horeca liggen en weet als geen ander dat de kwaliteit van de versgroepen het succes bepaald. Dat noemen we “de kwaliteit die u uw gasten serveert”. Freshland wil daarin uitblinken. Om die reden is Freshland opgericht. Met zorgvuldig geselecteerde vers leveranciers wordt intensief samengewerkt. Kwaliteit, compleet assortiment, scherpe prijzen, service en klantgerichtheid. Dat zijn de ingrediënten waarmee Freshland zich op de markt weet te onderscheiden. Onze afnemers zijn ook zeer divers en bevinden zich in alle opzichten van de horeca, grootverbruikers en bedrijvenmarkt.

Wij bieden een totaalassortiment voor iedere professionele ondernemer in Food en Non-Food. Onze inkopers zijn altijd op zoek naar het beste van het beste en aangepast aan de laatste ontwikkelingen en trends. Bij Freshland staat het belang van de klant voorop. Een persoonlijke benadering met een groot gevoel voor service, daar gaan wij voor! Zoekt u een betrouwbare leverancier voor al uw producten dan verzorgen wij dat graag voor u.Kortom, Freshland kent legio voordelen voor ondernemers die kiezen voor de beste kwaliteit tegen scherpe prijzen. Informeer eens meer over wat Freshland voor uw onderneming allemaal in petto heeft!

https://freshland.nl/

57 58 59 60 61 62 63 64 65 66 67 68 69 70 71 77 78 79 80 81 82 83 84 85 86 87 88 89 90 91 2

BEUK

VERD

K#

NAAM

west

2

78

Bouwmeesters

Bouwmeesters; the former architect, who could also carpenter and draw… Builders, they oversee monumental projects.

For an interview with Pim Boomgaard, one of the Bouwmeesters, click here.

west

2

79

BOEi

BOEi is eigenaar van de Centrale Markthal. Een non-profitorganisatie gericht op restauratie en herbestemming van cultureel erfgoed. BOEi geeft betekenisvolle plekken nieuwe betekenis.

Voor meer informatie, klik hier.

west

2

80

BOEi

BOEi is eigenaar van de Centrale Markthal. Een non-profitorganisatie gericht op restauratie en herbestemming van cultureel erfgoed. BOEi geeft betekenisvolle plekken nieuwe betekenis.

Voor meer informatie, klik hier.

west

2

81

Ingeborg Meijssen

Ingeborg Meijssen een textielmaker met oog voor patronen en texturen. Ik voel me instinctief aangetrokken tot natuurlijke materialen en kleuren. We lijken vergeten te zijn welke schoonheid de natuur ons geeft.

Het onderzoeken en analyseren van de oorsprong van materialen en textiel is een belangrijk onderdeel van mijn werk en creatieve proces.

Ingeborg Meijssen

west

2

82

Da Bounce

Da Bounce is a lifestyle. And it’s more than just music.

Wij nemen het publiek mee in de verschillende onderdelen van de lifestyle.
Samen vieren we Muziek, Stand Up Comedy, Film, Sport, Fashion, Storytelling en Media.
Da Bounce creëert onvergetelijke experience events en media concepten.

Voor meer informatie, klik hier.

west

2

83

Kumasi Drinks

The idea for Kumasi came about when Lars Gierveld and Jochem Pinxteren made a documentary about the cocoa industry in West Africa. They investigated why there is still so much poverty, child labour and deforestation in West Africa, and saw the dark side behind our chocolate. But they also looked at how things could be done differently. In a cocoa by-product, they saw and tasted a great opportunity.

Website Kumasi Drinks

west

2

84

Studio de l’Orme / Daniel Rosa Onderhoud / Mar G / Spaces, Places Sories Studio

Vijf creatieven in deze kamer, zij inspireren elkaar. Van weven tot het maken van violen, tot alles gemaakt en geverfd met zelfgekweekte kruiden.

west

2

85

Adinda Rensen

Voor haar keramieke muurobjecten haalde Adinda inspiratie uit de ornamentele vormentaal zoals wij die kennen uit de jaren 30 woningen: kroonlijsten, sierplinten, rozetten, glas in lood…

west

2

86

Sentimental Journal

Sentimental Journal is een internationaal magazine met oog voor ons cultureel erfgoed. Elk nummer heeft zijn eigen thema met mooie verhalen over art, rare and unique collections, craftsmen and women, living, food en meer.

Voor meer informatie, klik hier.

west

2

87

Studio Ten Kate

Op het gebied van duurzame mode vond Studio ten Kate altijd dat hennep niet ten volle werd benut. Door middel van nieuwe methodes wordt hennep tot een luxe materiaal verwerkt.

Voor meer informatie, klik hier.

west

2

88

MANN – Content Strategy and Design

MANN is opgericht door Stephan Petermann en Marieke van den Heuvel. Met een achtergrond in architectuur, design en onderzoek is MANN een ervaren hands-on concept- en contentontwikkelaar die in staat is om ideeën om te zetten in boeiende ontwerpen en innovatieve strategieën. De interdisciplinaire achtergrond van MANN zorgt voor expertise binnen en buiten de gebouwde omgeving, waaronder de voedsel- en landbouwsector, cultuur, vastgoed en politiek.

MANN heeft tentoonstellingsontwerpen gemaakt voor gerenommeerde instellingen zoals het S.R. Guggenheim Museum in New York, het Van Gogh Museum in Amsterdam en de Biënnale van Venetië. Hun werk is erkend door de New York Times, The Economist, Financial Times en diverse architectuur- en designmedia zoals Wallpaper, Dezeen en Archdaily.

MANN heeft hands-on masterplannen en strategieën ontwikkeld voor culturele en financiële instellingen en bedrijven. MANN werkt voor bedrijven, publieke instellingen en stichtingen die op zoek zijn naar frisse en overtuigende inzichten in hun activiteiten, ontwikkeling, geschiedenis en toekomst.

MANN OFFICE

west

2

89

William Hazel, zangdocent en vocaltrainer

William begon in het plaatselijke jeugdkoor met piano spelen, waar hij later ook solo ging zingen.
Vanaf zijn 13de volgde hij klassieke pianolessen en heeft hiermee de 5de graads (voorbereiding Conservatorium) behaald.
Tevens heeft hij aan het Sauter piano Concours meegedaan en heeft hij tussen 2000 en 2002 in Joop van den Ende theaterproducties gespeeld.

Na afronding van zijn studie (P&A) werkte William lange tijd voor de televisie.
Omdat muziek hem in het bloed zit, heeft hij dit toch weer opgepakt.
In de loop der jaren heeft hij les gehad van o.a. Anne Evers, Jimmy Hutchkinson en Kim Sutherland.
Sinds 2008 verdiept hij zich in EVTS (Advanced Level) van Jo Estill en CVT van Cathrine Sadolin.
Momenteel rondt hij de 3 years S/Teacher Diploma Course af aan het Complete Vocal Institute in Denemarken.

Sinds 2012 is William bij VVFLEX actief als zangdocent en vocaltrainer.
Trainingen en workshops worden verzorgd in groepssessies, waaronder de “Freedom of Voice – singing & vocal classes” in Almere en Amsterdam, maar uiteraard is het ook mogelijk om individueel les te volgen.
Verder verzorgt hij workshops voor gevorderde zangers en biedt hij coaching aan opkomende artiesten en is hij veelal actief voor opdrachten in het buitenland.

west

2

90

Carla Peters | The Table Store

The Table Amsterdam is gestart door Carla Peters en Stephan Zeijlemaker in 2019. Carla heeft als ontwerper jarenlang nauw samengewerkt met makers in verre landen. Stephan heeft als duurzaam ondernemer zijn sporen verdiend met het opzetten van een duurzaam beddengoed merk.

Sinds medio 2023 valt The Table Amsterdam onder Clip Quality Brands. Dit familiebedrijf is opgericht in 1984 waarbij Björn en Ruchama Bakker de tweede generatie zijn die het bedrijf voortzetten.

Bij Clip geloven we dat mensen het gelukkigst zijn op een plek waar ze zich helemaal thuis voelen. Wanneer je weet dat een product eerlijk is gemaakt, kun je er meer van genieten. Daarom kiezen we altijd voor duurzame relaties en stellen hoge eisen aan onze leveranciers. The Table Amsterdam sluit hier volledig bij aan.

Bij The Table ontwerpen en maken we alles wat je nodig hebt voor een mooi gedekte tafel, waar je lekker aan kunt eten, praten, lachen en soms, huilen. Met je gezin, met je vrienden, met je familie.

https://www.thetable.store/ons-verhaal.html

west

2

91

Cultcha Kombucha

Cultcha Kombucha, gevestigd in het cultureel diverse Amsterdam, is een unieke, ambachtelijke microbrouwerij die in handen is van vrouwen (de eerste in Nederland). We maken een gezond, authentiek en heerlijk elixer, waarbij we alleen eersteklas ingrediënten van de hoogste kwaliteit selecteren, terwijl we toegewijd blijven aan het milieu.

Als cultuurdorstige zielen met een achtergrond in de culinaire, taalkundige en visuele kunsten, is design bijna net zo essentieel voor ons als smaak. Daarom hebben we zorgvuldig gekozen voor onze Franse amberkleurige glazen flessen (die niet alleen dienen om de gezonde probiotische bacteriën te beschermen, maar ook mooi genoeg zijn om te worden geüpcycled), ons slanke, verfijnde ambachtelijke papier in gewaagde, representatieve kleuren (die gemakkelijk kunnen worden afgeweekt) en een schone, eenvoudige, minimalistische, Japanse esthetiek om de oude oorsprong van kombucha te vertegenwoordigen.

Net als de alchemie die plaatsvindt tijdens het fermentatieproces, waarbij de gemeenschap van bacteriën en gisten bescheiden thee en suiker transformeert in talloze gezondheidsvoordelen in de vorm van een heerlijke tonic, ervaren ook wij de synergetische effecten van samenwerking en groei binnen onze lokale gemeenschap. Voor ons gaat het niet alleen om het maken van een nieuw hipsterdrankje. Het gaat om het teruggeven van het kostbaarste dat we kennen aan de gemeenschap die van Amsterdam ons thuis heeft gemaakt.

Daarom brouwen, bottelen en labelen we met passie en trots elke partij Cultcha Kombucha, het verrassend lekkere gezondheidsmiddel dat al tientallen jaren deel uitmaakt van ons dagelijks leven.

97 98 99 100 101 102 103 108 113 114 115 116 117 118 119 122 123 124 125 126 127 128 133 138 139 140 141 142 143 144 3

BEUK

VERD

K#

NAAM

west

3

122

Kunstenares Lotte van Gelder – Vanlot

Lotte Van Gelder bouwt een praktijk op rond de manier waarop lichamen en omgevingen elkaar vormen in voortdurende conversatie. Ze is geïnteresseerd in de concrete kennis van het ervaringsgerichte, kleine gebaren van zorg, ad-hoc creaties, poëzie en het maken van een wereld door middel van performance.

De afgelopen jaren is Van Gelder in gesprek geweest met de rivier de Zenne, begraven onder de grond in de stad Brussel. Een tijd van buizen, riolen, modder, waterleidingen, afbrokkelende zaken en verhalen, bewegingen en vooral stagnaties. Dit onderzoek, soms onafhankelijk en soms collectief, leidde tot een vocabulaire in bewegingen en geluiden, van wachtende en aandachtige lichamen die lekken in de materialen om hen heen. Er ontstond een reeks performatieve momenten binnen de logistieke structuur van de kunstwereld, ernaast en erbuiten. Het is in deze grensgebieden dat Van Gelder vindt dat haar uitnodigingen het meest waarheidsgetrouw kunnen verbinden, weerklinken en activeren.

Voorstellingen in Stedelijk Museum Amsterdam, Kunstenfestival des Arts, ontving beurzen voor ontwikkeling en onderzoek van Fonds Mondriaan, Prins Bernard Cultuurfonds.

Lotte van Gelder

west

3

122

Kunstenares Simone Hoàng

Simone Hoàng (1982) groeide op tussen twee culturen. Op haar veertiende toog ze uit moederland Vietnam naar haar nieuwe thuisland Nederland. De verstrekkende ambivalentie die dat met zich meebrengt in haar leven, is een belangrijke thematiek in haar kunstpraktijk gaan vormen. Ongetwijfeld heeft deze dubbele culturele indentiteit er toe bijgedragen dat
Hoàng – als kunstenaar – kritisch onderzoekt hoe stereotype kijkpatronen en rechtlijnige denkbeelden tot stand komen. Ze becommentarieert dit door er alternatieve, of zelfs omgekeerde modellen tegenover te stellen.

Hoàng herinnert ons aan het gemak waarmee we in vastgeroeste kijk- en denkreflexen kunnen vervallen. Dit stelt haar in de gelegenheid een persoonlijk verhaal met een universele dimensie over te kunnen brengen. Zij ondergraaft op speelse en tegelijk analytische manier de ongeschreven regels van ons bestaan en geeft ons te denken over haar onderliggend construct.

Simone Hoàng

west

3

123

Scape Agency

Scape Agency ontwikkelt en levert inspirerende- en artistieke visies, slimme strategieën en geïntegreerde ontwerpen voor de wereld van morgen.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

124

The Bamboovement

Bamboovement is een beweging die mensen inspireert om hoogwaardige verzorgingsproducten te kiezen die de wereld beschermen. Producten die staan in harmonie met de natuur.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

125

Sommalife

Systemische herstructurering van de toeleveringsketen van karité

Meer dan 16 miljoen kleine boerinnen zijn betrokken bij de productie van ruwe karitégrondstoffen in West-Afrika voor wereldwijde voedsel- en cosmeticafabrikanten. Deze vrouwen vormen de ruggengraat van miljarden dollars aan inkomsten, maar toch leven ze in armoede, met minder dan $2 per dag.

Welkom bij Sommalife, een sociale onderneming die moderne technologie gebruikt om een duurzaam inkomen en impact te creëren in plattelandsgemeenschappen. Wij zetten ons in voor een toekomst waarin plattelandsvrouwen het inkomen en de beloning krijgen die ze verdienen voor de waarde die ze creëren. Onze visie is om de kloof tussen belanghebbenden in de karité-waardeketen te dichten en transparantie en traceerbaarheid te garanderen.

https://sommalife.com/

west

3

126

Charlotte Kleyn

Charlotte Kleyn schrijft als culinair schrijfster voor verschillende dag-, week- en maandbladen. Naast dat ze diverse boeken heeft geschreven is zo ook historica, spreker en gids.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

127

DEEP Amsterdam

Wij zijn DEEP.AMSTERDAM, de makers van Deep Thought Productions.
Wij zijn een Film-, Foto- en Postproductiebedrijf gevestigd in Amsterdam.
Wij geloven dat creativiteit een essentieel aspect is van de menselijke ervaring en ideeën en mogelijkheden genereert.
Wij geloven dat beelden op zichzelf geen kracht hebben; wij geven kracht aan beelden omdat we ze nodig hebben als middel van communicatie.
Wij geloven dat beelden door storytelling onze individuele en collectieve verlangens identificeren en belichamen om onszelf en anderen te vermaken.
Wij geloven dat als je als merk op zoek bent naar inspirerende content of als kunstenaar wilt samenwerken, je hier bent om met ons te creëren.
Wij houden van onze stad en zijn toegewijd aan het verleggen van de grenzen van visuele creativiteit.
Wij zijn DEEP.Amsterdam.

west

3

138

Red Orka

Red Orka is een duurzaam platform voor babykleding dat er veel waarde aan hecht om het beter te doen voor onze planeet en toekomstige generaties. Als circulair bedrijf bieden wij babykleding uitsluitend aan via een uniek en duurzaam verhuurmodel.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

139

Atelier Soil

Handgemaakte lederwaren uit Turkije.

west

3

140

Finch Buildings

Finch Buildings werkt aan een toekomst waarin gebouwen een oplossing zijn voor het klimaat probleem. Gebouwen die modulair zijn ontwikkeld en zich aan kunnen passen naar soorten omgeving en omstandigheden.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

141

Finch Buildings

Finch Buildings werkt aan een toekomst waarin gebouwen een oplossing zijn voor het klimaat probleem. Gebouwen die modulair zijn ontwikkeld en zich aan kunnen passen naar soorten omgeving en omstandigheden.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

142

Finch Buildings

Finch Buildings werkt aan een toekomst waarin gebouwen een oplossing zijn voor het klimaat probleem. Gebouwen die modulair zijn ontwikkeld en zich aan kunnen passen naar soorten omgeving en omstandigheden.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

143

Finch Buildings

Finch Buildings werkt aan een toekomst waarin gebouwen een oplossing zijn voor het klimaat probleem. Gebouwen die modulair zijn ontwikkeld en zich aan kunnen passen naar soorten omgeving en omstandigheden.

Voor meer informatie, klik hier.

west

3

144

Finch Buildings

Finch Buildings werkt aan een toekomst waarin gebouwen een oplossing zijn voor het klimaat probleem. Gebouwen die modulair zijn ontwikkeld en zich aan kunnen passen naar soorten omgeving en omstandigheden.

Voor meer informatie, klik hier.